|
Vrouwen die gedurende hun zwangerschap wortels en aardappelen eten, stellen hun ongeboren kinderen wellicht bloot aan een grotere kans op het ontwikkelen van diabetes op latere leeftijd. Dit is de uitkomst van een Australisch onderzoek waarbij onderzoekers van de Monash Universiteit in Melbourne zich door middel van muizen hebben bezig gehouden met het verband tussen deze twee factoren.
|
|
Lees meer...
|